Aktuální informace

Poděkování
Děkuji moc dětem a hlavně Vám rodičům za celoroční spolupráci a za krásné dárky…. děti jsou skvělé a budou mi moc chybět. ❤️
Mějte se hezky, užijte si léto a dovolené. ☀️
Přidám na zoneramu ještě fotky s vysvědčením.
P.S. Říkala jsem dětem, že se nám podařilo domluvit s p. ředitelkou, že budou příští šk. rok děti ve velké třídě s dataprojektorem a počítači.
Dominika Kyselakova

Ve středu nebo nejpozději ve čtvrtek dostanou děti třídní fotku. Paní fotografka vybírá 40 Kč.

Dnešní výlet na lagunu 😊
23.6. Školní turnaj ve vybíjené - 2. místo 💪😊❤️

22.6. Dnešní návštěva Domova Na zámečku - akce Vítání léta 😊 děti si mohly zahrát hru petanque.

ČERVEN

21.6. proběhne pololetní porada, kdy budou uzavřeny známky, pochvaly, sběry a další.

od 21.6. nosit postupně všechny učebnice,

od 22.6. je budeme kontrolovat a vybírat. Nové dostanou děti až v září.

Pracovní sešit 2.díl AJ nechat do 4.ročníku + slovníček.

23.6. turnaj ve vybíjené mezi třídami

od 26.6. třídnické práce - učebnice, rozdávání výkresů, chození ven, užívání si posledních společných chvil :-) děti si mohou nosit své stolní hry.

27.6. Výlet na Lagunu do Přerova - odjezd upřesním do zpráv pro rodiče. Zbytek peněz z třídního fondu po domluvě s vámi na konzultacích půjde zde. Pojedeme autobusem, na laguně si zahrajeme míčové hry, diskgolf. Děti můžou mít i drobné kapesné do bufetu. Kolem 11h si opečeme špekáčky. Do školy se vrátíme v 11:45, kdy děti můžou jít na oběd (nechám na vašem zvážení).

Od 26.6. končí vyučování v 11:40 hodin.

30.6. vysvědčení - čeká nás rozloučení s páťáky a poté předání vysvědčení u nás ve třídě. Přibližné ukončení bude kolem 9:15-9:30 hodin. Všechny děti mají poslední den odhlášený oběd.
Prosím o vyplnění lístečku ve zprávách (odchází sám x odchází s doprovodem). Děkuji.

Koncem června budeme chodit ven i mimo tělocvik, ať si prosím nechají děti TV ve škole.

Všechny fotky dětí za letošní školní rok najdete zde.

Dnes velký úspěch v Prosenicích - 2.místo!!!💥💥děti byly skvělé😊

Dnešní představení :-)

FOCENÍ

PŘÍŠTÍ ÚTERÝ 6.6. PROBĚHNE FOCENÍ NAŠÍ TŘÍDY

DIVADLO PETR PAN

Vybírám 120 Kč na divadlo, které se koná 8. června v MD v Přerově. (100 Kč divadlo + 20 Kč autobus).

Děti si můžou vzít i drobné na zmrzlinu po divadle

Dobré odpoledne, je 16h a vyjíždíme z hotelu. Přibližně 17:30-17:40 budeme u rybníčka.

Hezký čtvrteční den… dnes máme zase kupu zážitků:-) po dnešním plavání jsme se vydali na výlet lesem, po cestě jsme hráli spoustu her. Naštěstí jsme zatím bez jediného klíštěte🕷️ Po obědě si děti rozbalily poslední dopisy a pohledy od vás🌸 Během odpoledního klidu jsme se domluvili, že si uděláme v rámci třídy turnaj ve stolním tenisu. Všichni účastníci byli odměněni za snahu a 1. místo obsadil za kluky Pepa💥 a za holky Klárka 💥
K večeři nás čekají boloňské špagety a po večeři velká závěrečná diskotéka, na kterou se moc těšíme. A zítra poslední plavání, balení, vyhodnocení úklidu pokojů a odjezd domů 👨‍👩‍👧🥰
Všichni byli skvělí, užili jsme si spoustu srandy a zábavy.
Během zítřka vám ještě potvrdím tady na stránky, zda budeme opravdu vyjíždět v 15.30h a v kolik budeme přibližně u rybníčka. S pozdravem D.K.

Zdravíme všechny rodiče! Ve středu jsme se nasnídali, děti mají bohatý výběr, ale párečky vedou…. takže velká spokojenost. Po snídani jsme se nachystali na plavání, na oběd jsme měli špenát a na večeři rizoto. Dětem jídlo chutná a chodí si přidávat. instruktoři na plavání děti moc chválí, že dělají velké pokroky a že jsou fajn parta. Během odpoledního klidu jsme se vydali lesem na hřiště zahrát si turnaj ve vybíjené mezi 3. a 4. třídou. Naše třída zvítězila, radost byla obrovská a tak jsme si rozdali odměny😊
Dnes nás čekal hudební večerní program a zítra bude diskotéka😊
Bohužel nám dnes odjela s horečkou Agátka, kterou všichni moc moc zdravíme a přejeme rychlé uzdravení.👧

Měli jsme hezký den. Po vydatné snídani šly děti plavat a potom jsme se vydali ven na sportovní aktivity. Kochali jsme se krásnými výhledy, přírodou a zahráli si pár her. Na oběd si děti pochutnaly na smaženém květáku s bramborem a během odpoledního klidu psaly dopisy pro rodiče. Teď už se těšíme na společný večerní program. Moc vás všechny pozdravují:-).

Dnešní výlet do Přerova 😊 fotky zde

Vánoce u nás ve třídě

Přeji Vám krásné Vánoce plné pohody a do nového roku hodně zdraví a spokojenosti. D.K.

Dnešní bobování

Dnešní dýňování :-) více fotek zde